Політика якості
Стратегія компанії «Аптека гормональних препаратів» полягає у наступному:
- Розробка і впровадження необхідних споживачам видів послуг.
- Постійний контроль якості продукції, яка реалізується в наших аптечних закладах.
- Підвищення якості послуг на основі вимог та очікувань споживачів.
Свою діяльність ми провадимо керуючись трьома принципами: якість, клієнтоорієнтованість та інноваційність.
Якість продукції – ключова зона відповідальності у нашій роботі. Якість має відповідати вимогам і нормам законодавства України. Ми гарантуємо 100% збереження якості лікарських засобів на етапах дистрибуції та роздрібної торгівлі у наших аптечних закладах.
Ми працюємо тільки з перевіреними постачальниками лікарських засобів та супутнього товару (косметичних засобів, засобів особистої гігієни, медичних виробів тощо).
Ми здійснюємо подвійний вхідний контроль фармацевтичної продукції (на власному ліцензійному аптечному складі та безпосередньо в аптеці). Ми забезпечуємо належні умови зберігання усіх лікарських засобів та іншої фармацевтичної продукції і ретельно контролюємо терміни придатності продукції.
Клієнтоорієнтованість є надзвичайно важливим напрямком нашої роботи. Клієнт – наша цінність і головний драйвер розвитку, тому ми зі свого боку докладаємо максимум зусиль для забезпечення якісного обслуговування.
У наших аптеках працюють виключно спеціалісти із профільною фармацевтичною освітою, які мають відповідний рівень знань та компетенцій, постійно розвиваються та підвищують свою кваліфікацію.
Інноваційність. Ми прагнемо йти в ногу з часом і на крок попереду, використовуючи у своїй діяльності сучасні технології та методи управління. Послуги мають забезпечувати вирішення найрізноманітніших питань наших клієнтів, враховувати етичні та психологічні аспекти, створювати додаткову цінність для них. А якість цих послуг має відповідати вимогам споживачів і перевищувати їх очікування.