Політика повернення

Умови повернення товарів належної якості:

Продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни належної якості не підлягають обміну (поверненню) відповідно Додатку №3 до Постанови КМ України від 19 березня 1994 р. N 172 "Про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"".

У тому числі непродовольчі товари, такі як:

  • корсетні товари,
  • парфюмерно-косметичні вироби,
  • дитячі іграшки м'які,
  • дитячі іграшки гумові надувні,
  • зубні щітки,
  • апарати для гоління,
  • помазки для гоління,
  • розчіски,
  • гребінці та щітки масажні,
  • рукавички,
  • панчішно-шкарпеткові вироби,
  • товари в аерозольній упаковці,
  • друковані видання,
  • товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо),
  • інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо).

 

Умови повернення товарів неналежної якості:

Відповідно до п.184 17 Постанови Кабінету Міністрів України № 929 від 30.11.2016 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової та роздрібної торгівлі лікарськими засобами, імпорту лікарських засобів (крім активних фармацевтичних інгредієнтів)» (із змінами і доповненнями):

Замовник має право відмовитися від доставленого лікарського засобу під час отримання та має право вимагати повернення коштів від ліцензіата, який здійснив продаж такого лікарського засобу у випадку, якщо:

  • пошкоджено первинну та/або вторинну упаковку лікарського засобу;
  • минув термін придатності лікарського засобу;
  • уповноваженим органом опублікована заборона реалізації та застосування лікарського засобу;
  • доставлене замовлення не відповідає замовленому за кількістю або складом, найменуванням, дозуванням, формою випуску, ціною.

Споживач має право повернути його співробітнику служби доставки ліцензіата, який здійснив доставку, без оплати доставленого лікарського засобу та/або послуг з його доставки та/або вимагати належного виконання замовлення.